Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností...
Jirka a Páka (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Čteme si o pohoří Šumava (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Čteme si o Anežce České (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Veselé Vánoce (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – školní licence pro 1 učitele na 1...
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – žákovská licence na 1 školní rok
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – školní multilicence na 5 školních roků
MIUč+ Objevujeme informatiku 2 – školní multilicence na 1 školní rok
Objevujeme informatiku 2, pracovní učebnice pro 1. stupeň s videonávody
Pro 4. a 5. ročník - Metodický materiál k využití při tvorbě ŠVP a při výuce podle něj. Průvodce lze používat samostatně, i s učebnicemi Modré řady Prodosu. Průvodce je v souladu s RVP ZV a Manuálem pro tvorbu ŠVP.
4.-5. ročník - Průřezová témata – Projekty – pro každé PT je metodicky zpracován samostatný projekt, včetně návrhů časových dotací a zařazení do ročníků a předmětů v 2. období. U každého PT jsou uvedeny odkazy na úlohy do učebnic všech tří oborů, které podporují jeho realizaci, a výčet naplněných tematických okruhů.
Časově-tematické plány 4.-5. ročník rozpracovávají tematicky učivo učebnic Modré řady do týdenních období a propojují je s očekávanými výstupy, klíčovými kompetencemi i mezioborovými souvislostmi. Obsahují odkazy na úlohy, které podporují realizaci průřezových témat, náměty na činnosti, tipy, odkazy a další informace.
Učebnice Lidé kolem nás pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici...
Učebnice Člověk a jeho zdraví pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Člověk a jeho zdraví stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve...
Učebnice Místo, kde žijeme pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Místo, kde žijeme stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve...
Učebnice Lidé a čas pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici...
Učebnice Rozmanitost přírody pro 4. a 5. ročník ZŠ náleží do souboru učebnic Člověk a jeho svět, pokrývajícího na prvním stupni požadavky stejnojmenného vzdělávacího oboru vymezeného v RVP ZV.
Pracovní sešit k publikaci Rozmanitost přírody stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve...